Методична робота

    Якість та результати навчально-виховного процесу залежать, передусім, від вчителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності.

    Підвищенню фахової підготовки вчителя сприяє спеціальна методична робота, яка збагачує його педагогічними знахідками, дає змогу підвищувати педагогічну майстерність, підтримує в педагогічному колективі дух творчості, прагнення до пошуку. Методична робота спонукає вчителя до засвоєння змісту нових програм і технологій їх реалізації, ознайомлення з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін і методик їх викладання, вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду, вдосконалення навичок самоосвітньої роботи.

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку.

Критерії оцінювання навчальних досягень з математики учнів 5-11 класів.

Зошит з математики для учнів з порушеннями інтелектуального розвитку

ОСОБЛИВОСТІ ПРОСТОРОВОГО ОРІЄНТУВАННЯ  У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ

Формування навичок життєстійкості та самостійності в умовах особистісно орієнтованого підходу

Формування навичок життєстійкості та самостійності в умовах особистісно орієнтованого підходу (презентація)

ІКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

ІКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ (презентація)

Навчальна програма з математики для 7 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вітання

Добрий день, вітаю Вас на сайті вчителя математики Запорізької школи-інтернату  № 1 Воронцової Світлани Петрівни. На своїй сторінці ділюся в...